Email: info@innocean.az Telefon: +994 77 598 76 64

CRM & ERP Sistemləri

ERP & CRM Nədir?

CRM & ERP sistemləri

ERP sinif sistemlərinin adı, İngilis dilində Enterprise Resource Planning, rus dilinə tərcümə olunan “müəssisə resurslarının idarə edilməsi” mənasını verən kısaltmadan gəlir. Adına tam uyğun olaraq demək olar ki, hər hansı bir ERP sistemi müəssisənin mənbələri haqqında bütün əsas şöbələrin – mühasibat, kadrlar şöbəsi, satın alma şöbəsi və s. İşləyə biləcəyi ən tam məlumat bazasını ehtiva edir. Beləliklə, ERP sistemindəki məlumatlar məhsul istehsalı üçün alınmış xammalın tələb olunan həcmini və keyfiyyətini planlaşdırmağa, önümüzdəki dövrlər üçün işə qəbul planını qurmağa, avadanlıqları modernləşdirmək və yeniləmək üçün layihələr başlatmağa və həyata keçirməyə və şirkətin bir müəssisə olaraq tam işləməsi üçün zəruri olan digər işləri həyata keçirməyə imkan verir. – vahidlər.

 

CRM sistemlərinin funksionallığı nəzərdən keçirildikdə bir qədər fərqli vəziyyət yaranır. ERP sistemlərində olduğu kimi, onların mahiyyətini və məqsədini anlamaq üçün orijinal mənbədən – bu kök salmış qısaltmanın əsasını təşkil edən İngilis dilindəki Müştəri Əlaqələri İdarəetməsindən başlamağa dəyər. Rus dilinə tərcümə olunanda “müştəri ilə münasibətlərin idarəedilməsi” mənası verilir və bu cür sistemlərin əsas vəzifəsi kifayət qədər aydın şəkildə təsvir olunur.

Bildiyiniz kimi bazarın mövcud vəziyyəti demək olar ki, bütün seqmentlərində yüksək dərəcədə rəqabət qabiliyyəti ilə xarakterizə olunur və eyni dərəcədə yüksək keyfiyyətli məhsul istehsal edən şirkətlər müştəri uğrunda mübarizə aparmaq məcburiyyətində qalırlar. Bu çətin məsələdə CRM sistemi onlar üçün əvəzolunmaz köməkçi ola bilər. Məsələ burasındadır ki, onun əsas funksiyası müştərilərlə münasibətlərin avtomatlaşdırılmasıdır ki, onlar ilə şirkət arasında uzunmüddətli tərəfdaşlıq münasibətlərinin qurulmasını asanlaşdırsın və aralarında yüksək dərəcədə sədaqət yaratsın.

 

CRM sistemi, ilk mərhələdən – məhsul və şirkətlə tanış olmaqdan və kommersiya təklifi təqdim etməkdən başlayaraq bütün mövcud müştəri qarşılıqlı əməliyyatlarını vaxtında həyata keçirməyə imkan verən müasir avtomatlaşdırılmış bir təşkilatçıdır. Zənglər, görüşlər, danışıqlar, müqavilələr, malların daşınması, faturalandırma, ödəmə nəzarəti, zəmanət və zəmanət sonrası xidmət – bütün bu əməliyyatlar CRM sisteminin nəzarəti altında olacaqdır. Nəticədə, hamısı eyni yüksək keyfiyyətlə və dəqiq vaxtda həyata keçiriləcək və bununla da şirkətin müştəri üzərində son dərəcə əlverişli təəssüratı yaradacaqdır.

 

ERP sistemi yüksək keyfiyyətli və rəqabətqabiliyyətli məhsulların istehsalının təminatıdır və CRM bu məhsulların satışını təmin etmək və şirkətin bazarda sabit mövqeyini formalaşdırmaq üçün bir vasitədir.